! Faker Fucker !
Perghhh !! segan gile seyh ! saket hati punn ade . Tapi tak pe, nasib baik owner picture tu baik dengan aku . Patutlahh bila aku ajak WC dia bagi alasan camera dia rosak . Hahaa . 
Kenapa kau perlukan picture orang sebagai Default Picture kau ? Hmm , nak kata kau tu hensem ? entah la , tp semua orang ade rupa . Guna lah rupa sendiri :) Janganlah guna Picture orang . Tapi maybe ni balasan aku kott . Haha , sebab aku pernah jugak buat FB Fake, then kena kan seseorang :) haha . Aku taknak lahh terkena lagi :) 
HAHAHAHAHA , nak aje aku deactive FB aku , tp tak pe :) Salah aku jugak, senang je terima orang bila orang mintak couple kan ? hmm . Sekarang aku hanya ade seorang iaitu ZAINIL . Dia bukan FAKE , sebab aku pernah jumpa dia :) 
so , untuk FAKE-FAKE yg lain , janganlah kena kan seseorang , nanti kamu semua akan dapat BALASAN . hahahaha 


tinggal kan jejak anda di sini :D